Regulamin świadczenia usług

 

 

Portal internetowy dostępny pod adresem https://kotsulting.pl udostępniony jest przez Usługodawcę na zasadach określonych niniejszym dokumentem stanowiącym regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”).

 

Dane kontaktowe Usługodawcy:

  1. numer telefonu: +48 603 668 260,
  2. adres e-mail: emilia@kotsulting.pl.

 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Portalu, rodzaje usług świadczonych za pośrednictwem Portalu oraz prawa i obowiązki Użytkowników oraz Usługodawcy. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem stanowi obowiązek każdego użytkownika Portalu.

 

 

§1. Definicje

 

  1. Portal - portal internetowy działający pod adresem https://kotsulting.pl.
  2. Usługodawca/Behawiorysta – Emilia Rózik zamieszkała pod adresem Jasionka 187, 21-200 Parczew.
  3. Użytkownik/Opiekun – osoba fizyczna, która korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę, będąca równocześnie właścicielem zwierzęcia.
  4. Usługa – usługi świadczenie elektronicznie za pośrednictwem Portalu.
  5. Usługa Płatna – usługa świadczona przez Usługodawcę odpłatnie zgodnie z zamówieniem Użytkownika.
  6. Konto użytkownika – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są informacje na temat Użytkownika w tym dane osobowe oraz historia zamówień.
  7. Newsletter - usługa umożliwiająca subskrybowanie i otrzymywanie od Usługodawcy drogą elektroniczną bezpłatnych informacji o jego usługach, w tym informacji o charakterze marketingowym

 

§2. Postanowienia ogólne

 

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Użytkownika w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Portalu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
  3. Korzystanie z Portalu oraz Usług, w tym Usług Płatnych oznacza zapoznanie się przez Użytkownika z warunkami określonymi w Regulaminie oraz Polityce prywatności. Użytkownik składający zamówienie na Usługę Płatną zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o akceptacji treści Regulaminu za pomocą funkcjonalności dostępnej w trakcie składania zamówienia (okienko wyboru). 
  4. Usługodawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Użytkowników przewidziane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Usługodawcy danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników określa Polityka prywatności Portalu. Usługodawca może wykorzystać dane Użytkownika w celu marketingu usług jedynie za wyraźną zgodą Użytkownika lub w oparciu o właściwe przepisy prawa.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika do Portalu treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze stron internetowych w sposób niezakłócający ich funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie określonego oprogramowania (w tym oprogramowania złośliwego) lub urządzeń.
  6. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z wykorzystaniem Portalu.
  7. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

§3. Ogólne warunki świadczenia usług

 

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Portalu usługi ogólnodostępne i bezpłatne polegające w szczególności na umożliwieniu Użytkownikowi dostępu do Portalu, w tym do treści, wybranych artykułów, aktualności oraz innych informacji zamieszczonych w Portalu oraz do wyświetlania ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
  2. Usługodawca świadczy usługę bezpłatną typu Newsletter. Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „Newsletter” zawiązywana jest na czas nieokreślony z chwilą zapisania się Usługobiorcy do usługi „Newsletter” za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Portalu. Usługobiorca może w każdym czasie zrezygnować z usługi Newsletter kontaktując się z Usługodawcą na jego adres poczty elektronicznej.
  3. Usługodawca za pośrednictwem Portalu umożliwia złożenie zamówienia na Usługi Płatne, w tym dostęp do artykułów premium.
  4. Informacje znajdujące się na stronie Portalu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  5. Wszelkie ceny podane na stronie Portalu są cenami brutto.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Usług Płatnych dostępnych na Portalu, wprowadzania nowych Usług Płatnych jak i też przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź dokonywania zmian w trwających już promocjach. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie mają zastosowania do umów zawartych przed wprowadzeniem przez Usługodawcę zmian. W przypadku akcji promocyjnych obejmujących czasową obniżkę ceny Usługodawca na Portalu wskazuje, obok ceny promocyjnej, poprzednią najniższą cenę, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem promocji. Skala obniżki będzie ustalana w stosunku do najniższej wskazanej ceny.
  7. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcy (w tym takie usługi, jak kursy i webinary oraz konsultacje online):
  1. urządzenie z dostępem do sieci Internet,
  2. przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,
  3. dostęp do poczty elektronicznej,
  4. dostęp do platformy Google Meet lub Zoom.
  1. Użytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawy usług internetowych.

 

§4. Rejestracja na Portalu

 

  1. Posiadanie Konta użytkownika jest dobrowolne i nie jest wymagane do złożenia zamówienia na Usługę Płatną z wyjątkiem dostępu do artykułów premium.
  2. Rejestracja Użytkownika na Portalu dokonywana jest przez Usługodawcę po opłaceniu przez Użytkownika dostępu do artykułów premium (objętych dostępem płatnym).
  3. Dane umożliwiające logowanie się na Portalu Użytkownik otrzymuje od Usługodawcy drogą elektroniczną na adres poczty e-mail.
  4. Użytkownikowi zabrania się przekazywania danych umożliwiających logowanie do Portalu osobom trzecim.
  5. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność związaną z ujawnieniem innym osobom danych umożlwiających logowanie na Portalu.

 

§5. Zamówienie Usługi Płatnej

 

  1. Usługodawca za pośrednictwem Portalu udostępnia Użytkownikom możliwość złożenia zamówienia na Usługi Płatne zgodnie z ich opisem i wariantami dostępnymi na Portalu.
  2. Użytkownik w celu zamówienia Usługi Płatnej:
  1. dokonuje wyboru Usługi Płatnej,
  2. wypełnia dedykowany formularz wskazując wymagane dane, a następnie przesyła go Usługodawcy.
  1. Usługodawca po otrzymaniu formularza przesyła na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika wiadomość zawierającą informacje o istotnych warunkach realizacji Usługi Płatnej oraz kosztach tej usługi obciążających Użytkownika.
  2. W celu potwierdzenia zamówienia Użytkownik dokonuje pełnej płatności na numer rachunku bankowego wskazany w wiadomości, o której mowa w ust. 3. W chwilą dokonania płatności przez Użytkownika dochodzi do zawarcia pomiędzy stronami umowy w przedmiocie realizacji Usługi Płatnej.
  3. Po otrzymaniu płatności Usługodawca podejmuje kontakt z Użytkownikiem w celu ustalenia szczegółów realizacji usługi, w tym terminu spotkania online lub omówienia dat pet-sittingu, ustalenia powodu terapii lub ustalenia zakresu zainteresowań i dostępności czasowej na udział w warsztatach/szkoleniach/kursach.

 

§6. Realizacja Usługi Płatnej

 

Konsultacja behawioralna wstępna online i konsultacja behawioralna monitorująca online

  1. Świadczenie konsultacji behawioralnej wstępnej online i konsultacji behawioralnej monitorującej online odbywa się za pośrednictwem spotkań Google Meet lub poprzez Zoom. W celu ustalenia strategii działania i postawienia diagnozy konieczne jest odbycie jednego lub dwóch spotkań (w zależności od decyzji behawiorysty). Jedno spotkanie trwa maksymalnie 1,5 godziny. W przypadku przerwania spotkania przez problemy techniczne co skutkowało niemożnością zapoznania się z całością problemu przez behawiorystę, konieczne jest ponowne umówienie się na następne spotkanie celem odrobienia zaległego czasu pierwszego spotkania.
  2. W przypadku zalecenia przez behawiorystę drugiego spotkania celem dokładnego omówienia problemu i odmowy przez Opiekuna jego obycia, strategie działania i diagnoza nie mogą zostać opracowane.
  3. Strategie działania i diagnoza zostają przesłanie drogą mailową (w czasie późniejszym niż 2 tygodnie od pierwszej rozmowy/pierwszych rozmów online z opiekunem). Opiekun jest zobowiązany do stosowania się do zaleceń wypisanych w strategiach działania.
  4. Strategie działania i diagnoza mogą zawierać kompleksowy lub skrócony opis zaleceń dotyczących rozwiązań problemów zwierzęcia, wyjaśnienia zaleconych ćwiczeń, opis, wywiad, nazwę usługi, dane o Opiekunie i jego zwierzęciu.
  5. Diagnoza i strategie działania nie mogą zostać przekazywane osobom trzecim, wykorzystywane w celach majątkowych lub związanych z przedsiębiorstwem. Nie można także ich upubliczniać bez wyrażenia pisemnej i bezpośredniej zgody przez behawiorystę.
  6. Na każde kolejne spotkanie z behawiorystą np. w celu omówienia strategii, Opiekun umawia się oddzielnie i ponosi za to dodatkową opłatę w wysokości 150,00 zł  za 60 minut spotkania online przez Google Meet lub Zoom.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przesyłania Opiekunowi nie więcej niż dwóch 2 przypomnień w celu ustalenia kolejnych spotkań online po postawieniu diagnozy.
  8. Opiekun może przesłać Usługodawcy nagrania i zdjęcia dotyczące kota na maila, poprzez wiadomość prywatną na portalu Facebook lub w wiadomości na numer telefonu.
  9. Opiekun zobowiązany jest przekazać informacje na temat aktualnego stanu zdrowia zwierzęcia oraz dolegliwości mogących mieć wpływ na zachowanie się zwierzęcia, jego samopoczucie i dobrostan.
  10. Behawiorysta nie ponosi odpowiedzialności za dalsze działania Opiekuna i efekty tych działań oraz za niestosowanie się lub niewłaściwe stosowanie się do zaleceń, zwłaszcza w sytuacji braku możliwości weryfikacji podjętych przez Opiekuna działań po przeprowadzonej terapii.

 

Konsultacja behawioralna wstępna i konsultacja behawioralna monitorująca

 

11. Świadczenie konsultacji behawioralnej wstępnej i konsultacji behawioralnej monitorującej odbywa się w pomieszczeniach mieszkalnych, które zamieszkuje Opiekun i kot. W celu ustalenia strategii działania i postawienia diagnozy konieczne jest odbycie jednego lub dwóch spotkań (w zależności od decyzji behawiorysty). Jedno spotkanie trwa maksymalnie 1,5 godziny. 

12. W przypadku zalecenia przez behawiorystę drugiego spotkania celem dokładnego omówienia problemu i odmowy przez Opiekuna jego obycia, strategie działania i diagnoza nie mogą zostać opracowane.

13. Strategie działania i diagnoza zostają przesłanie drogą mailową (w czasie późniejszym niż 2 tygodnie od pierwszej rozmowy/pierwszych rozmów online z opiekunem). Opiekun jest zobowiązany do stosowania się do zaleceń wypisanych w strategiach działania.

14. Strategie działania i diagnoza mogą zawierać kompleksowy lub skrócony opis zaleceń dotyczących rozwiązań problemów zwierzęcia, wyjaśnienia zaleconych ćwiczeń, opis, wywiad, nazwę usługi, dane o Opiekunie i jego zwierzęciu.

15. Diagnoza i strategie działania nie mogą zostać przekazywane osobom trzecim, wykorzystywane w celach majątkowych lub związanych z przedsiębiorstwem. Nie można także ich upubliczniać bez wyrażenia pisemnej i bezpośredniej zgody przez behawiorystę.

16. Na każde kolejne spotkanie z behawiorystą np. w celu omówienia strategii, Opiekun umawia się oddzielnie i ponosi za to dodatkową opłatę w wysokości 150,00 zł  za 60 minut spotkania.

17. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przesyłania Opiekunowi nie więcej niż dwóch 2 przypomnień w celu ustalenia kolejnych spotkań online po postawieniu diagnozy.

18. Opiekun może przesłać Usługodawcy nagrania i zdjęcia dotyczące kota na maila, poprzez wiadomość prywatną na portalu Facebook lub w wiadomości na numer telefonu.

19. Opiekun zobowiązany jest przekazać informacje na temat aktualnego stanu zdrowia zwierzęcia oraz dolegliwości mogących mieć wpływ na zachowanie się zwierzęcia, jego samopoczucie i dobrostan.

20. Behawiorysta nie ponosi odpowiedzialności za dalsze działania Opiekuna i efekty tych działań oraz za niestosowanie się lub niewłaściwe stosowanie się do zaleceń, zwłaszcza w sytuacji braku możliwości weryfikacji podjętych przez Opiekuna działań po przeprowadzonej terapii.

 

Pet-sitting

  1. Świadczenie pet-sittingu odbywa się w pomieszczeniach mieszkalnych, które zamieszkuje Opiekun i kot.
  2. Pet-sitting może być udzielany na ternie całej Polski. Opiekun ponosi w całości koszt transportu do pomieszczenia mieszkalnego, w którym zamieszkuje Opiekun (koszt ten jest wliczany w całościową cenę usługi).
  3. Cena Pet-sittingu określana jest indywidualnie przez Behawiorystę, który uwzględnia takie czynniki, jak np. liczby kotów, czas trwania, odległości od miejsca docelowego. Cena zostaje podana Opiekunowi drogą mailową przez wykonaniem usług i nie może być mniejsza niż 50 zł.
  4. Opiekun zobowiązuje się zapewnić Behawioryście wszystko, co niezbędne do świadczenia Pet-sittingu, np.: akcesoria (smycz, szelki), żywność, smakołyki, pościel, domek, zabawki, drapak, kuwetę, żwirek.
  5. Za wszelkie zniszczenia wykonane przez zwierzę w trakcie trwania Pet-sittingu odpowiada Opiekun.
  6. Opiekun jest zobowiązany do powiadomienia Behawiorystę przed spotkaniem o problemach behawioralnych zwierzęcia, np. agresji, lękliwości oraz do przekazania informacji dotyczących stanu zdrowotnego kota.
  7. W przypadków konieczności wizyty u lekarza weterynarii w trakcie opieki nad zwierzęciem, koszty wizyty i ewentualnego leczenia, jak i transportu zwierzęcia, ponosi Opiekun.
  8. Behawiorysta podczas Pet-sittingu zajmuje się tylko zwierzęciem podanym przy zgłaszaniu chęci skorzystania z usług pet-sittingu i tylko liczbą zwierząt wskazaną podczas zgłaszania.

 

 

Kursy/webinary

  1. Usługodawca po ustaleniu z Opiekunem terminu realizacji kursów lub webinarów przesyła na jego adres poczty elektronicznej wiadomość z informacją o dokładnym czasie trwania szkolenia lub warsztatu oraz zawierającą link umożliwiający udział w zajęciach (platforma Google Meet lub Zoom).

 

Artykuły premium

  1. Użytkownik uzyskuje dostęp do artykułów premium po zalogowaniu się na Portalu danymi otrzymanymi od Usługodawcy zgodnie z zasadami określonymi w §4.
  2. Użytkownik otrzymuje dostęp do artykułów premium przez czas określony zgodnie z warunkami ustalonymi z Usługodawcą.

 

§7. Zmiana terminu realizacji Usługi Płatnej

 

  1. Z zachowaniem odrębnych praw przysługującym konsumentom na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności prawa do odstąpienia od umowy, Użytkownik może dokonać zmiany terminu realizacji Usługi Płatnej zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym paragrafie.
  2. Użytkownik uprawniony jest do zmiany terminu. O woli zmiany terminu Użytkownik zobowiązany jest poinformować Usługodawcę najpóźniej na 24 godziny przed pierwotnym terminem spotkania. W takim przypadku ustalany jest z Użytkownikiem nowy termin realizacji usługi.
  3. Brak obecności Użytkownika na spotkaniu bez uprzedniego poinformowania Usługodawcy o woli zmiany terminu nie pociąga za sobą obowiązku zwrotu na rzecz Użytkownika wniesionej przez niego płatności.

 

§8. Metody płatności

 

  1. Usługodawca umożliwia płatność za Usługi Płatne w formie przedpłaty przelewem na jego rachunek bankowy o numerze 93 1140 2004 0000 3602 7924 1607.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie jednego miesiąca od otrzymania wiadomości, o której mowa w §5 ust. 3. Po tym terminie Użytkownik w celu zamówienia Usługi Płatnej zobowiązany jest do ponownego przesłania formularza zgodnie z §5.
  3. Sprzedaż usługi dokumentowana jest dowodem zakupu wystawianym na wyraźne żądanie Użytkownika.

 

§9. Odpowiedzialność Usługodawcy

 

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Użytkownika błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie), przekazanie niepełnych lub błędnych informacji na podstawie których realizowane są Usługi Płatne, a także działanie Użytkownika w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Usługodawcę.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Portalu przez Użytkownika w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Portalu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Portalu nie może naruszać praw Użytkownika.

 

§10. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy

 

  1. Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Usługodawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym zawarto umowę. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie oświadczenia na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
  2. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą a konsument jest zwolniony od wszelkich zobowiązań. Płatności dokonane przez konsumenta zostaną zwrócone przez Usługodawcę w takie samej formie w jakiej konsument dokonał zapłaty, chyba, że konsument wyrazi zgodę na zwrot płatności w inny sposób, który nie spowoduje dla niego dodatkowych obciążeń. Zwrot następuje w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku umowy, której przedmiotem jest usługa, a rozpoczęcie jej świadczenia za wyraźną zgodą konsumenta rozpoczęło się przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, konsument w przypadku odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty Usługodawcy za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  4. W związku z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia nie przysługuje m. in. jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.

 

§11. Odstąpienie od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

 

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. usługa Newsletter). Użytkownik może rozwiązać umowę w każdym czasie za wypowiedzeniem w trybie natychmiastowym i bez podawania przyczyny wysyłając stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług elektronicznych za okresem wypowiedzenia wynoszącym 14 dni w przypadku niestosowania się przez Użytkownika do postanowień niniejszego Regulaminu.

 

§12. Postępowanie reklamacyjne

 

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcy usług, Użytkownik jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Użytkownika (imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku podania niepełnych danych, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji, Usługodawca wezwie niezwłocznie Użytkownika do uzupełnienia danych.
  3. Reklamację rozpatruje Usługodawca w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji lub od momentu uzupełnienia przez Użytkownika reklamacji na wezwanie Usługodawcy. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni oznacza jej uwzględnienie przez Usługodawcę.

 

§13. Własność intelektualna

 

  1. Wszelkie treści zamieszczone na Portalu (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy), a nie pochodzące od Użytkowników lub innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Usługodawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Portalu oraz opracowań lub innych dokumentów przygotowanych przez Usługodawcę w związku z realizacją Usługi Płatnej jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez Usługodawcę.
  3. Korzystanie z Portalu, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw w odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich majątkowych, praw pokrewnych lub licencji, chyba że co innego wskazano w Regulaminie lub odrębnie przez Usługodawcę.
  4. Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Usługodawcy:
  1. kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Portalu lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,
  2. rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych na Portalu treści,
  3. pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.

 

§14. Postanowienia końcowe

 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Portalu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Użytkowników, którzy złożyli zamówienie na Usługę Płatną w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, a strona nie wypowiedziała umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych.
  2. Usługodawca zachowuje sobie prawo do okresowego wyłączania dostępu do Portalu lub wybranych funkcjonalności Portalu w przypadku, gdy jest to niezbędne w celu rozbudowy lub konserwacji zasobów technicznych lub teleinformatycznych Usługodawcy związanych z działaniem Portalu.
  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla Usługodawcy, jeżeli właściwe przepisy nie stanowią inaczej.
  5. Użytkownik będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego. Użytkownik będący konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów z Usługodawcą za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30 sierpnia 2023 r.

Numer konta bankowego:  93 1140 2004 0000 3602 7924 1607

Tytuł płatności: "Kotsulting_data spotkania_imię i nazwisko"

 

Kotsulting

KONTAKT

Masz pytania?

Pomoc 

W razie jakichkolwiek problemów technicznych lub zgłoszeń

Menu

Social media

Współpraca

kotsulting.emilia@gmail.com